Group 23Fill 298Fill 298Fill 298 credit-card 6A17E06C-0A5B-4E4C-AAEB-9E6D242B3D76 Created with sketchtool. - + Group 2 Created with Sketch. application-form Created with Sketch. Group 10 Created with Sketch.

REKLAMACIJE IN VRAČILO BLAGA

Napako blago bo zamenjano!

KAKO POSTOPATI V PRIMERU MENJAVE ALI VRAČILA BLAGA?

Postopek menjave/vračila blaga v roku 30 dni

1. Izpolnite vnaprej natisnjen obrazec za vračilo, ki ste prejeli skupaj z ustreznim potrdilom o prejemu. Če potrdila ne najdete več, ni problema, lahko najdete in natisnete novega za osebno uporabo TUKAJ .

2. Izpolnite vnaprej natisnjen obrazec za vračilo, ki ste prejeli skupaj z ustreznim potrdilom o prejemu. Če potrdila ne najdete več, ni problema, lahko najdete in natisnete novega za osebno uporabo.

3. Poskusite zaviti škatlo tako da preprečite poškodbe škatle in njene vsebine med transportom. Najboljši material za ovijanje škatle je folija z mehurčki, rjav papir ali večja škatla. Močna plastična vrečka lahko imajo isto vlogo. Ne uničite originalne škatle za čevlje z neposrednim zapiranjem!

4. Pakirano blago pošljite v našo trgovino na naslov:

A. Pušaver
EXPANDECO - NORDBLANC.SI
Šarhova ulica 35
2331 Pragersko

Blago v nobenem primeru ne vračajte po metodi “cash-on-delivery”! Takšna dostava ne bo sprejeta in vaša zahteva ne bo obdelana. Priporočamo, da paket pošljete po priporočeno pošti z vsebino, ki je enak ceni blaga. To storitev bo ponudil imetnik poštne licence, ki vam pošlje paket. Če se s paketom na poti do nas kaj zgodi, boste prejeli denar nazaj proti predložitvi potrdila o pošiljanju.

Po vračilu bomo blago pregledali in vas po e-pošti obvestili o morebitnem času za vaš primer in kdaj naj bi vam nadomestno blago poslali nazaj.

Rok dobave nadomestnega blaga je odvisen od trenutne zaloge. Če je blago na zalogi, vam bomo poslali zahtevano velikost s povratno pošto.

POD KAKŠNIMI POGOJI SE LAHKO BLAGO ZAMENJA ALI VRAČA?

1. Blago mora biti vrnjeno v 30 dneh od prejema.

2. Blago ne sme biti nošeno in mora biti primerno za nadaljnjo prodajo.

3. Blago mora biti zapakirano v originalni embalaži, ki se ne more poškodovati. Vsaka uporaba zaščitnih trakov, napisov, nalepk, umazanije, maščobe, vlage ipd. se šteje za poškodbo embalaže.

4. Blago preizkusite v čistem in suhem zaprtem prostoru, saj lahko vašo reklamacijo ali zahtevo po zamenjavi blaga rešimo le če je blago čisto, nepoškodovano, neoprano, suho in z originalnimi etiketami.

5. Kupljene čevlje preizkusite na čisti in suhi površini, na primer doma na preprogi, talnih ploščicah itd. Če se odločite za vračilo blaga ali reklamacijo in so na podplatih vidni znaki hoje ali (tudi rahle) obrabe, vaše reklamacije ne moremo upoštevati. Škatla je del izdelka in v primeru vračila ali menjave škatla mora biti tudi čista in v dobrem stanju, prav tako čevlji v njej.

6. Če se ugotovi, da je vrnjeno blago poškodovano na način ki ne more povzročiti njegova proizvodnja (praske, madeži, strgani pritrdilni elementi itd.),, vam bomo isto blago vrnili na vaše stroške.

PRITOŽBENI POSTOPEK:

Preden se odločite za vložitev reklamacije, natančno preberite Pravilnik o reklamacijah, kjer boste našli vse potrebne informacije za vložitev reklamacije ter zapisane vse pravice in obveznosti prodajalca in kupca.