Ali ste prepričani, da želite izvesti to dejanje?
1 Izpolnite vnaprej natisnjen obrazec za vračilo, ki je priložen računu. Če ste obrazec izgubili, ne skrbite! Novega lahko prenesete in natisnete TUKAJ .
2. Neuporabljene izdelke, ki jih želite vrniti, vložite v originalno embalažo skupaj z izpolnjenim obrazcem. Odstranite vse nalepke za pošiljanje s prvotne škatle.
3. Če originalne škatle nimate več, lahko uporabite drugo embalažo. Škatlo zapakirajte tako, da se med prevozom ne poškoduje niti njena vsebina. Najpomembneje je, da originalne škatle za čevlje ne zalepite s trakom, saj jo boste s tem poškodovali!
4. Izpolnite obrazec na tej povezavi s svojimi osebnimi podatki, da ustvarite pošiljko nalepko ali kodo. V polje „Referenčna številka“ vnesite številko naročila.To nalepko ali kodo boste uporabili za pošiljanje pošiljke nazaj.
5. Na vaš e-naslov boste prejeli podrobna navodila o tem, kako poslati pošiljko, skupaj z nalepko za pošiljanje.
6. Priporočamo, da shranite e-pošto s številko pošiljke, če boste morali vložiti reklamacijo v zvezi z dostavo.
7. Strošek za to storitev je 5 €, ki se odšteje od skupnega zneska za vrnjeno blago.
1. Blago mora biti vrnjeno v 30 dneh od prejema.
2. Blago ne sme biti nošeno in mora biti primerno za nadaljnjo prodajo.
3. Blago mora biti zapakirano v originalni embalaži, ki se ne more poškodovati. Vsaka uporaba zaščitnih trakov, napisov, nalepk, umazanije, maščobe, vlage ipd. se šteje za poškodbo embalaže.
4. Blago preizkusite v čistem in suhem zaprtem prostoru, saj lahko vašo reklamacijo ali zahtevo po zamenjavi blaga rešimo le če je blago čisto, nepoškodovano, neoprano, suho in z originalnimi etiketami.
5. Kupljene čevlje preizkusite na čisti in suhi površini, na primer doma na preprogi, talnih ploščicah itd. Če se odločite za vračilo blaga ali reklamacijo in so na podplatih vidni znaki hoje ali (tudi rahle) obrabe, vaše reklamacije ne moremo upoštevati. Škatla je del izdelka in v primeru vračila ali menjave škatla mora biti tudi čista in v dobrem stanju, prav tako čevlji v njej.
6. Če se ugotovi, da je vrnjeno blago poškodovano na način ki ne more povzročiti njegova proizvodnja (praske, madeži, strgani pritrdilni elementi itd.),, vam bomo isto blago vrnili na vaše stroške.
Preden se odločite za vložitev reklamacije, natančno preberite Pravilnik o reklamacijah, kjer boste našli vse potrebne informacije za vložitev reklamacije ter zapisane vse pravice in obveznosti prodajalca in kupca.
Ali ste prepričani, da želite izvesti to dejanje?